Reklam İncelemesi 4
Marka: İstanbul
Oyuncak Müzesi
Hedef Kitle: Sadece
çocuklar değil!
Baskın renkler: Ten
rengi, yeşil
Nesneler: Yaşlı
insan eli, oyuncak
Temel Kavramlar: Dostluk,
sürpriz
Slogan: Eski
dostlarına sürpriz yap.
Göstergelerin
değerlendirilmesi: Fotoğrafın renkleriyle oynanarak sıcaklaştırılması,
reklamın samimiyetini arttırmaktadır. Yaşlı bir elin, eskimiş bir oyuncağın
gözlerini kapatması, reklamın sloganıyla görsel olarak uygun bir dil
yaratmıştır. Yaşlı olan ellere uygun olması açısından, oyuncağın da kırık
olması bağlantılı bir anlam oluşturmuştur. Bu reklam afişine bakarak, oyuncakların
da yaşlanmadığını kim söyleyebilir ki?
0 yorum:
Yorum Gönder