Reklam İncelemesi 4



Marka: İstanbul Oyuncak Müzesi

Hedef Kitle: Sadece çocuklar değil!

Baskın renkler: Ten rengi, yeşil

Nesneler: Yaşlı insan eli, oyuncak

Temel Kavramlar: Dostluk, sürpriz

Slogan: Eski dostlarına sürpriz yap.

Göstergelerin değerlendirilmesi: Fotoğrafın renkleriyle oynanarak sıcaklaştırılması, reklamın samimiyetini arttırmaktadır. Yaşlı bir elin, eskimiş bir oyuncağın gözlerini kapatması, reklamın sloganıyla görsel olarak uygun bir dil yaratmıştır. Yaşlı olan ellere uygun olması açısından, oyuncağın da kırık olması bağlantılı bir anlam oluşturmuştur. Bu reklam afişine bakarak, oyuncakların da yaşlanmadığını kim söyleyebilir ki?


0 yorum:

Yorum Gönder