Her gün bir reklam incelemesi 1
Her gün bir reklam incelemesi 1
Marka: Hansaplast
Hedef Kitle: Tüm insanlar
Baskın Renkler: Mavi, kırmızı, beyaz
Nesneler: Ambulans, itfaiye, doktorlar, helikopter
Temel Kavramlar:
Acil, yardım
Slogan: ‘Acil Yardım’ Yara Bandı
Göstergelerin
değerlendirilmesi: Reklam afişi,
genel anlamda pragmatik düzeyde oluşturulmuştur. Kullanılan renkler, reklamın
konusuyla bağlantılı olarak, sağlıkla ilgili durumları çağrıştıracak şekilde
kullanılmıştır. Aynı zamanda afişte, adamın elini tutuş şekli, rahatlamış
olduğunu hedef kitleye hissettiriyor. İnsan beyninin, fotoğrafı soldan sağa
doğru algıladığını bilerek yorumlamak gerekirse, parmakları takip ederek
yaranın olduğu bölgeye ulaşıyoruz. Bu açıdan da müdahale edilmesi gereken bölge uygun alana yerleştirilmiştir.
0 yorum:
Yorum Gönder