Her gün bir reklam incelemesi 1



 Marka: Hansaplast
Hedef Kitle:  Tüm insanlar
Baskın Renkler:  Mavi, kırmızı, beyaz
Nesneler:  Ambulans, itfaiye, doktorlar, helikopter
Temel Kavramlar: Acil, yardım
Slogan:  ‘Acil Yardım’ Yara Bandı



Göstergelerin değerlendirilmesi:  Reklam afişi, genel anlamda pragmatik düzeyde oluşturulmuştur. Kullanılan renkler, reklamın konusuyla bağlantılı olarak, sağlıkla ilgili durumları çağrıştıracak şekilde kullanılmıştır. Aynı zamanda afişte, adamın elini tutuş şekli, rahatlamış olduğunu hedef kitleye hissettiriyor. İnsan beyninin, fotoğrafı soldan sağa doğru algıladığını bilerek yorumlamak gerekirse, parmakları takip ederek yaranın olduğu bölgeye ulaşıyoruz. Bu açıdan da müdahale edilmesi gereken  bölge uygun alana yerleştirilmiştir.

0 yorum:

Yorum Gönder