Reklam İncelemesi 2


Marka:  Sharpie

Hedef kitle: Hayalleri, idealleri olan herkes

Baskın Renkler:  Yeşil, sarı, kırmızı, mor, mavi

Nesneler: Elma, kağıt

Temel Kavramlar: Kalem, renk

Slogan: Her şey bir Sharpıe Kalemle Başladı


Göstergelerin Değerlendirilmesi: Kalem, reklam afişinde işlevi dışında kişiselleştirilmiştir. Kağıdın buruşuk olmasını şu şekilde anlamlandırabiliriz; Kağıda sıradan bir elma resmi çizilip buruşturulup atılmış. Daha sonrasında alınıp Sharpie kalemle renklendirilmiş. Sharpie kalemle bir tasarım, büyük bir marka haline gelmiştir. Aynı zamanda yanda çıkan okların ve yazı stilinin, hareketli ve eğlenceli tercih edilmesinin sebebi vaat ettiği farklı yaşam biçimini vurgulamaktır. Slogan da bu açıdan hedef kitlesine uygundur. 

0 yorum:

Yorum Gönder