Reklam İncelemesi 2
Marka: Sharpie
Hedef kitle:
Hayalleri, idealleri olan herkes
Baskın Renkler: Yeşil, sarı, kırmızı, mor, mavi
Nesneler: Elma,
kağıt
Temel Kavramlar:
Kalem, renk
Slogan: Her şey
bir Sharpıe Kalemle Başladı
Göstergelerin
Değerlendirilmesi: Kalem, reklam afişinde işlevi dışında
kişiselleştirilmiştir. Kağıdın buruşuk olmasını şu şekilde anlamlandırabiliriz;
Kağıda sıradan bir elma resmi çizilip buruşturulup atılmış. Daha sonrasında
alınıp Sharpie kalemle renklendirilmiş. Sharpie kalemle bir tasarım, büyük bir
marka haline gelmiştir. Aynı zamanda yanda çıkan okların ve yazı stilinin,
hareketli ve eğlenceli tercih edilmesinin sebebi vaat ettiği farklı yaşam
biçimini vurgulamaktır. Slogan da bu açıdan hedef kitlesine uygundur.
0 yorum:
Yorum Gönder